Naslovnica


Odsjek za informacijske znanosti

 

Voditelj Odsjeka: izv. prof. dr. sc. Boris Badurina

Zamjenica voditelja Odsjeka: izv. prof. dr. sc. Sanjica Faletar Tanacković

Koordinatorica za znanost: doc. dr. sc. Anita Papić

ECTS koordinatorica (jednopredmetni studij): prof. dr. sc. Kornelija Petr Balog

ECTS koordinatorica (dvopredmetni studij): izv. prof. dr. sc. Sanjica Faletar Tanacković

Mrežna administratorica: doc. dr. sc. Anita Papić

 

 

Drugi zimski ispitni rok - S. Faletar Tanacković i D. Lacović

Datum objave: 15.02.2019.


Pismeni ispiti na drugom roku kod izv. prof. dr. sc. Sanjice Faletar Tanacković i dr. sc. Darka Lacovića održat će se 20. veljače 2019. (srijeda) u prostoriji 56 prema sljedećem rasporedu:

  • 11 sati - Teorija i praksa informacijskih djelatnosti, Sveučilišno knjižničarstvo
  • 12:30 sati - Organizacija i poslovanje informacijskih ustanova I., Muzeji i muzeologija, Informacijsko ponašanje korisnika

Poziv za sudjelovanje na konferenciji InfoDASKA 2019 Osijek, 10. - 11.05.2019.

Datum objave: 14.02.2019.


Informacijske tehnologije kao pokretač promjena

InfoDASKA studentska je konferencija započela 2008. godine pod nazivom Dani mladih knjižničara. Konferencija se održava jednom godišnje, naizmjenično u Zadru, Osijeku i Zagrebu, a na njoj sudjeluju studenti knjižničarstva i informacijskih znanosti.  Tema ovogodišnje InfoDASKA-e je Informacijske tehnologije kao pokretač promjena, što uključuje dvije podteme:

Uloga informacijskih ustanova u procesu promjena

  • Informacijske ustanove kao posrednik između tehnologije i korisnika
  • Suradnja informacijskih ustanova i IT sektora
  • Nove usluge u skladu s tehnološkim napretkom
  • Diseminacija informacija u informacijskom društvu
  • Promjene u organizaciji rada u informacijskim ustanovama (alati, organizacijski modeli,..)

Odnos informacijskih stručnjaka prema tehnologijama

  • Nove uloge informacijskih stručnjaka s obzirom na tehnološki napredak
  • Edukacija informacijskih stručnjaka o novim tehnologijama
  • Važnost uvođenja IT-a na studij informacijskih znanosti
  • Utjecaj informacijskih tehnologija na odnos informacijskih stručnjaka i korisnika

Upute za pripremu sažetka

Sažetak treba sadržavati između 300 i 500 riječi te u njemu treba navesti cilj prezentacije,  metodologiju i/ili rezultate istraživanja. Autori u izlaganjima mogu dati pregled teorije, istraživanja ili iskustva iz prakse. Prijave za konferenciju će se primati do 15.3.2019.  preko aplikacije na mrežnim stranicama konferencije. Sažeci će biti recenzirani. 

Rokovi

  • Sažetak: 15.03.2019.
  • Obavijest o prihvaćanju: 01.04.2019.
  • Prezentacije: 20.04.2019.

Kontakt

Poziv za prijavu radova

Plakat

Predavanje Čitanje u digitalnom dobu u sklopu 12. Tjedna psihologije

Datum objave: 14.02.2019.


Čast nam je pozvati Vas na predavanje povodom 12. Tjedna psihologijeČITANJE U DIGITALNOM DOBU koje će se održati u ponedjeljak, 18. veljače 2019. godine u 12,00 sati Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Centar Osijek, Šamačka 9/II, Osijek. Predavanje će održati doc. dr. sc. Marina Kotrla Topić. Dođite i saznajte koliko čitaju građani Hrvatske, kako je upotreba digitalne tehnologije povezana s čitanjem iz zadovoljstva, na čemu sve čitamo te kakve su preporuke u vezi medija na kojem čitamo kada učimo!

POZIVNICA

 

Prva ljetna škola iz digitalne humanistike (BalAdria)

Datum objave: 14.02.2019.


Prva ljetna škola iz digitalne humanistike (BalAdria) se održava od 16. do 22. 6. 2019. na Sveučilištu u Zadru u suorganizaciji s Linnaesu Sveučilištem iz Švedske. Poseban naglasak bit će stavljen na istraživačke metode i osnove programiranja u području digitalne humanistike. Registracija je otvorena za sve zainteresirane. Kotizacija iznosi 200, 250 ili 400 EUR (ovisno o smještaju). Ukoliko sudionici organiziraju smještaj u vlastitom aranžmanu kotizacija iznosi 100 EUR. Više informacija o svemu je dostupno na mrežnoj stranici: http://baladria.unizd.hr/

LETAK

Best Student Research Paper Award 2019 IFLA/DE GRUYTER

Datum objave: 04.02.2019.


Since 1950, through 67 volumes, Libri: International Journal of Libraries and Information Studies has been a leader among scholarly journals in the international library and information science world. As part of its strategy to remain one of the premier library and information science journals, Libri is issuing a call for Best Student Research Paper of 2019. This competition supports Libri goal of publishing the best articles from the next generation of library and information science professionals. We are proud once again to recognize the very best article with this special award. Students who are currently enrolled for a Masters or PhD or who have completed their Masters or PhD during the 24 months preceding the closing date of the competition are invited to submit articles with clarity and authority. There is no stated theme. Research papers should address one of the significant issues facing todays librarians and information professionals. Case studies, best practices, and pure research papers are all welcome.

  *   Length: approx. 5,000 - 7,000 words (excluding the abstract and list of references)

  *   Language: English

  *   Deadline: June 30, 2019

The best paper will be selected by an independent panel consisting of selected members of the Editorial Board, the Advisory Board and other international experts. Submissions will be judged on the basis of

  *   originality of thought and observation

  *   depth of research and scholarship

  *   topicality of problems addressed

  *   the international readership of the journal

  *   the quality of the composition

The article will be published in the 2019:4 issue. The author of the winning article will be honoured with an award of 500.00  and with a complimentary subscription to Libri for 2020. If the quality of competition warrants, some papers may be designated as honourable mention and the authors will receive complementary subscriptions to Libri for 2020.  All winners will receive access to e-prints of their winning submission. Manuscripts should be submitted to http://mc.manuscriptcentral.com/libri. When submitting a paper for the Best Student Research Paper Award, please choose Best Student Research Paper Award at the drop-down menu Manuscript Type. Author instructions and further indications of the scope of papers suitable for publication in Libri are available at the Libri site at

http://www.degruyter.com/view/supplement/s18658423_Instructions_for_Authors_en.pdf.

All submissions should include a cover sheet confirming:

  *   the name of the institution where the student is or was enrolled

  *   the degree for which the student is or was enrolled

  *   the dates when the student is or was enrolled

  *   the degree/course/module for which the paper was prepared

  *   the date when the paper was written

 

Objavljen natječaj za Erasmus+ mobilnost studenata

Datum objave: 03.02.2019.


 Sveučilište u Osijeku objavljuje natječaj za dodjelu financijskih potpora iz ERASMUS+ programa za individualnu mobilnost studenata u svrhu studijskog boravka na inozemnim visokoškolskim ustanovama u zimskom semestru  akademske godine 2019./2020., te u svrhu obavljanja stručne prakse u inozemstvu u razdoblju od 01. lipnja 2019. do 31. svibnja 2020. Natječaj, upute za prijavu na natječaj i provedbu mobilnosti te prijavni obrasci dostupni su na web stranici:

http://www.unios.hr/natjecaj-za-erasmus-ka1-mobilnost-studenata-u-akad-godini-2019-2020/

Rok za prijavu na natječaj je 8. ožujka 2019.

 

Konzultacije - prof. Petr Balog

Datum objave: 03.02.2019.


Tijekom zimskog ispitnog roka konzultacije kod prof. Petr Balog održavat ce se utorkom, od 9.00-10.30. 

Zimski ispitni rokovi - Sociologija knjige i čitanja I. i II.

Datum objave: 31.01.2019.


Ispiti iz kolegija Sociologija knjige i čitanja I. i II. pisat će se u srijedu 6. veljače (1. rok) i 20. veljače (2. rok) s početkom u 9 sati u učionici 58.

Zimski ispitni rokovi - doc. dr. sc. Snježana Stanarević Katavić

Datum objave: 31.01.2019.


Ispiti iz kolegija Informacijski izvori i službe I. i II, Čitateljske navike i interesi te Informacijsko ponašanje korisnika pisat će se u srijedu 6. veljače (1. rok) i 20. veljače (2. rok) s početkom u 9 sati u učionici 58.

Ispiti kod doc. dr. sc. Ivane Martinović

Datum objave: 30.01.2019.


Ispiti u zimskom ispitnom roku održat će se 5. i 19. veljače 2019.

Ispiti iz kolegija Oblici i strategije rada s mladima u informacijskom okruženju te Informacijski sustavi u obrazovanju kod doc. dr. sc. Ivane Martinović održat će se 5. i 19. veljače 2019. g. u 9,00 sati u učionici br. 58.