Dan otvorene nastave iz kolegija Metodologija pedagogijskih istraživanja

Odsjek za pedagogiju

U srijedu, 5. lipnja 2024. u Maloj svečanoj dvorani Filozofskog fakulteta Osijek (soba 39) s početkom u 16 sati održan je Dan otvorene nastave iz kolegija Metodologija pedagogijskih istraživanja na II. godini prijediplomskog studija Pedagogije. Cilj događaja bio je omogućiti studentima da sa zainteresiranom publikom podijele rezultate svojih akcijskih istraživanja, koja su provodili u okviru nastave iz kolegija Metodologija pedagogijskih istraživanja tijekom ljetnog semestra ak. god. 2023./2024. Budući da su akcijska istraživanja pedagoga, učitelja i nastavnika izuzetno važna za njihov profesionalni, ali i osobni razvoj, izvođači kolegija, prof. dr. sc. Branko Bognar i dr. sc. Mia Filipov, asistentica, ovim događajem željeli su omogućiti studentima diseminaciju rezultata vlastitih istraživanja kako bi potaknuli sudionike skupa na ostvarivanje akcijskih istraživanja u svojoj praksi.

Skup su otvorile pozdravnim govorima prodekanica za nastavu i studente izv. prof. dr. sc. Sanja Jukić te prodekanica za znanost i međunarodnu suradnju doc. dr. sc. Stephanie Jug. Nazočnima se potom obratio nositelj kolegija prof. dr. sc. Branko Bognar s nekoliko uvodnih riječi o akcijskim istraživanjima i koncepciji nastave iz kolegija Metodologija pedagogijskih istraživanja ak. god. 2023./2024. Nakon uvodnog bloka uslijedila je prva sesija izlaganja, u kojoj su studenti Martina Krupica, Fran Puljić, Marko Runjaić i Dunja Veselčić predstavili rezultate akcijskog istraživanja Poboljšanje suradnje učenika petog razreda osnovne škole na nastavi Tjelesne i zdravstvene kulture. Nakon rasprave uslijedilo je izlaganje rada na temu Poticanje kreativnosti učenika prilikom obrade lektire u Hrvatskom jeziku studentica Klare Jerković, Laure Špionjak, Ane Zekić, Stele Peter i Mije Baričević. Nakon još jedne rasprave uslijedila je stanka za kavu, a u drugoj sesiji predstavljena su izlaganja idućih dvaju izvještaja akcijskih istraživanja: Učenje bez granica: aktivnosti učenja stranih jezika s osobama treće životne dobi studentica Lucije Plivelić, Eme Rosotrunović, Katarine Terzić i Laure Zgorelec te Razvoj humanih odnosa putem učeničke suradnje studentica Livije Kajfeš, Marte Stanušić, Petre Štrk i Nensi Dubac. Nakon novog kruga rasprava i stanke za kavu uslijedila je treća sesija izlaganja. Prvo su studentice Ivona Majetić, Anja Koričić, Anamarija Smutni, Ramona Šimić i Doris Majstorović predstavile rezultate akcijskog istraživanja naziva Prevencija socijalnog nasilja među mladima, a sesiju su zaključile studentice Antonija Nemet, Ena Osonjački, Laura Stanić, Petra Valdin i Lorena Zeks izlaganjem Kako unaprijediti međuvršnjačku empatiju? Nakon završnog kruga rasprava uslijedila je dodjela potvrdnica studentima o sudjelovanju u Danu otvorene nastave te njegovo zatvaranje riječima nositelja kolegija. Za moderiranje skupa bili su zaduženi studenti I. godine diplomskog studija Pedagogije: Nina Jagustin i Dora Štrok u prvoj sesiji, Nikolina Živić i Filip Lasić u drugoj sesiji te Lea Belačić i Josipa Bubalović u trećoj sesiji. Za izradu potvrdnica studentima za sudjelovanje u Danu otvorene nastave bile su zadužene studentice II. godine diplomskog studija Pedagogije Katarina Mikulić i Lucija Mustač.