Mindfulness u nastavi

Dana 22. siječnja 2025. godine održano je predavanje pod nazivom „Mindfulness u nastavi“ profesorice Stanislave Kuharski iz Osnovne škole Franje Krežme, među ostalim i istaknute stručnjakinje u području pozitivne psihologije. Predavanje je okupilo studente Filozofskoga fakulteta nastavničkog usmjerenja i  pružilo im jedinstven uvid u način korištenja mindfulness tehnika u nastavi.

Profesorica Kuharski otvorila je predavanje naglašavajući važnost školskog okruženja kao mjesta koje ne bi trebalo samo pružati znanje, već i osposobljavati učenike za suočavanje s izazovima budućeg akademskog, profesionalnog i privatnog života. U tom kontekstu, mindfulness, kao dio pozitivne psihologije, nudi alat za jačanje mentalnog zdravlja, kreativnosti i općeg zadovoljstva učenika i učitelja. Sudionici su se upoznali s tehnikama koje pomažu u smanjenju stresa, poboljšanju koncentracije i razvoju pozitivnog razmišljanja. Kroz praktične vježbe i vođenu vizualizaciju prikazano je kako se elementi mindfulnessa mogu integrirati u nastavu stranih jezika. Predstavljeni su i primjeri dobre prakse, kao i uspješni projekti kojima se implementacija tih metoda predstavila u europskim školama. Polaznici su stekli teorijska i praktična znanja o jednostavnim tehnikama koje mogu unaprijediti kvalitetu života i rada u učionici. Profesorica Kuharski naglasila je kako mindfulness ne doprinosi samo akademskom uspjehu, već i emocionalnom i mentalnom razvoju, čineći učitelje i učenike otpornijima na stres i izazove. Ovo je predavanje otvorilo vrata novim perspektivama koje promiču važnost mentalnog zdravlja u obrazovanju. Sudionici su otišli s korisnim alatima i inspiracijom za daljnju primjenu mindfulnessa u svom radu, čime će pozitivno utjecati na obrazovni sustav u cjelini.

Ovo predavanje još je jedan korak prema stvaranju škola koje odgajaju sretnu, zdravu i uspješnu generaciju spremnu za budućnost.