Rok za predaju prijedloga aktivnosti u zimskom semestru ak. god. 2024./2025. jest 1. rujna 2024.
Prijedloge šalju voditelji ustrojbenih jedinica na e-adresu fuzija@ffos.hr.
Prijedlozi u obliku obrasca za prijavu aktivnosti trebaju sadržavati:
- naziv ustrojbene jedinice i datum sjednice na kojoj je izglasan prijedlog
- osobu odgovornu za aktivnost
- naziv aktivnosti
- ime(na) sudionika
- datum za koji se aktivnost predlaže.
Prava i obveze prijavitelja aktivnosti regulirani su Pravilima za organizaciju Projekta popularizacije znanosti od 16. ožujka 2022., iz kojih izdvajamo:
- Svaki suradnik ili nastavnik može u sklopu ustrojbene jedinice prijaviti aktivnost na način, da svaka ustrojbena jedinica može samostalno prijaviti jednu aktivnost popularizacije mjesečno, ako se ta aktivnost ne uklapa temom i oblikom izvođenja u postojeće podcikluse popularizacije znanosti Fakulteta, koji su sastavni dio redovitog rada Projekta popularizacije znanosti.
- Aktivnost koju nastavnici prijavljuju u sklopu ustrojbenih jedinica mora biti prethodno usuglašena (većinom glasova) kao prijedlog na sjednici ustrojbene jedinice.
- U iznimnim slučajevima, moguće je odobriti i više aktivnosti, ako je to posebno opravdano i prethodno dogovoreno s Povjerenstvom za organizaciju Projekta popularizacije znanosti i Upravom Fakulteta.
Molimo sve prijavitelje da s voditeljima podciklusa najprije provjere mogućnost uključivanja predložene aktivnosti u stalne podcikluse: Otvoreni četvrtak, scientific inter_view, EstLab, Alumni.
Na ovaj poziv ne prijavljuju se:
- voditelji podciklusa s aktivnostima u sklopu podciklusa jer oni izravno predlažu i dogovaraju aktivnosti s Povjerenstvom za organizaciju Projekta popularizacije znanosti
- aktivnosti koje ulaze u Plan gostujućih predavanja u nastavi i financiraju se kroz programske ugovore za nastavu
- aktivnosti koje se organiziraju u sklopu drugih programa (npr. Festival znanosti).