Poziv za sudjelovanje na konferenciji InfoDASKA

Poziv za sudjelovanje na konferenciji

InfoDASKA 2024.

 

Osijek, 23. – 24. 5. 2024.

Umjetna inteligencija – izazovi i mogućnosti

Nalazimo se u vremenu velikog uspona umjetne inteligencije što dovodi do različitih mišljenja i stavova glede same umjetne inteligencije. Populacija se dijeli na one koji umjetnu inteligenciju smatraju vrlo korisnim alatom koji donosi različite nove mogućnosti te na one koji razvijaju osjećaj nesigurnosti i uviđaju izazove koje ona donosi.

S obzirom na to da je umjetna inteligencija vrlo široko područje s izuzetno velikim utjecajem na brojna, i znanstvena i svakodnevna područja ljudskog djelovanja, glavna tema konferencije uključuje sljedeće podteme*:

  • Umjetna inteligencija u obrazovanju
  • Umjetna inteligencija u knjižnicama, arhivima i muzejima
  • Umjetna inteligencija u svakodnevnom životu
  • Etika korištenja umjetne inteligencije i odgovorno korištenje
  • AI pismenost
  • Umjetna inteligencija kao pokretač tehnoloških promjena

*Na konferenciji su dobrodošli i radovi s bilo kojom drugom temom iz područja informacijskih i komunikacijskih znanosti ili radovi povezani s temom umjetne inteligencije.

Upute za pripremu sažetka:

  • predaje se u formatu MS Word
  • naslov se piše fontom Times New Roman, veličine 14
  • sažetak se piše fontom Times New Roman, veličine 12, s obostranim poravnanjem i proredom 1,5
  • treba sadržavati 300 do 500 riječi
  • strukturirani sažetak mora sadržavati cilj, istraživačka pitanja, metodologiju i/ili najvažnije rezultate istraživanja, zaključak i ključne riječi (najviše 5).

Prijavom rada javljate se za usmeno i javno izlaganje Vašeg rada na konferenciji. Izlaganja traju maksimalno 15 minuta i izvode se uz PPT prezentaciju. Nije potrebno slati cjelovit rad.

 

Sažeci se šalju elektroničkom poštom na: infodaska2024@gmail.com

Rokovi

Predaja sažetka: 31. 3. 2024.

Obavijest o prihvaćanju: 15. 4. 2024.

Predaja prezentacije: 15. 5. 2024.

Sudjelovanje na konferenciji besplatno je za sve sudionike.