Publikacije

Glušac, Maja; Mikić Čolić, Ana (ur.) 2019. Gramatikom kroz onomastiku, Filozofski fakultet, Osijek.

Mikić Čolić, Ana 2019. „Polisemija sufiksa -ač i -aš u hrvatskom jeziku“, Slawica Wratislaviensia 170, 147‒158.

Trtanj, Ivana; Mikić Čolić, Ana 2019. “Sintaktička složenost i subordinacija u pisanome diskursu inojezičnih govornika hrvatskoga”, Rasprave Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje 45(2), 675-694.

Pavičić Takač, Višnja 2019. Razvoj leksičke kompetencije u inome jeziku, Osijek: Filozofski fakultet.

Pavičić Takač, Višnja 2019. „Učenikove strategije u učenju stranoga jezika“, U: Y. Vrhovac i sur. (ur.) Izazovi učenja stranoga jezika u osnovnoj školi, Zagreb: Ljevak, 58−69.

Pavičić Takač, Višnja 2019. „Introduction“, U: Ž. Flegar i I. Moritz (ur.) Children and Languages Today: First and Second Literacy Development, Malaga: Vernon Press, xiii−xvi.

Mikić Čolić, Ana; Trtanj, Ivana 2019. “O koheziji i koherenciji teksta”, Suvremena lingvistika 45(88), 247-264.

Mikić Čolić, Ana; Bošnjak, Marijana 2020. „Vezani leksički morfemi ‒ od norme do uporabe“, u zborniku Od norme do uporabe 2, ur. Maja Glušac, Filozofski fakultet Osijek i Hrvatska sveučilišna naklada, Osijek ‒ Zagreb, 297‒325.

Mikić Čolić, Ana; Glušac, Maja 2020. “Polisemija sufiksa u hrvatskom jeziku”, u zborniku Značenje u jeziku – od individualnoga do kolektivnoga, ur. Mihaela Matešić i Blaženka Martinović, HDPL i Srednja Europa, Zagreb, 3-17.

Mobius, Thomas; Jozić, Ivana; Aleksa Varga, Melita; Pon, Leonard i Šarić Šokčević, Ivana (ur.) 2020. Aspekte kultureller Identiäthttps://www.peterlang.com/view/title/64921?format=EPDF

Pavičić Takač, Višnja; Kružić, Barbara; Vakanjac Ivezić, Sanja (2020). A Corpus-driven Exploration of Lexical Discourse Markers in L2 Academic Texts // Corpus Analysis in Academic Discourse: Academic Discourse and Learner Corpora / Carrió-Pastor, María Luisa (ur.). New York: Routledge, str. 169-190.

Bošnjak Terzić Brankica., Pavičić Takač Višnja. (2020). Cognitive and Metacognitive Vocabulary Learning Strategies: Insights from Learning Diaries. In: Dodigovic M., Agustín-Llach M. (eds) Vocabulary in Curriculum Planning (pp. 121-142). Palgrave Macmillan, Cham.

Marinov, Sanja i Pavičić Takač, Višnja (2020) On the nature of relationship between self-regulation and lexical competence. U: Geld, Renata i Letica Krevelj, Stela (ur.) UZRT 2018: Empirical Studies in Applied Linguistics, Zagreb: FF Press. pp. 5-18.

Lukačević, Marina i Pavičić Takač, Višnja (2020) Aesthetics and Vocabulary Learning: An Experiment. U: Gabrijela Buljan, Ljubica Matek, Biljana Oklopčić, Jasna Poljak Rehlicki, Sanja Runtić and Jadranka Zlomislić (ur.) Essays in Honour of Boris Berić’s Sixty-Fifth Birthday: “What’s Past Is Prologue”, Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing, pp. 329-347.