Održan Dan otvorene nastave iz kolegija Metodologija pedagogijskih istraživanja

Odsjek za pedagogiju

U utorak, 3. lipnja 2025. u Maloj svečanoj dvorani Filozofskog fakulteta u Osijeku (soba 39) s početkom u 8 sati održan je Dan otvorene nastave iz kolegija Metodologija pedagogijskih istraživanja na II. godini prijediplomskog studija Pedagogije. Cilj događaja bio je omogućiti studentima da jedni s drugima te sa zainteresiranom publikom podijele rezultate svojih akcijskih istraživanja, koja su provodili u okviru nastave iz kolegija Metodologija pedagogijskih istraživanja tijekom ljetnog semestra ak. god. 2024./2025. Dan otvorene nastave zamišljen je kao prilika za javno zaokruživanje studentskih istraživačkih napora u podražavajućem kontekstu.

Skup su otvorile pozdravnim govorima prodekanica za nastavu i studente izv. prof. dr. sc. Sanja Jukić, prodekanica za znanost i međunarodnu suradnju doc. dr. sc. Stephanie Jug te pročelnik Odsjeka za pedagogiju prof. dr. sc. Goran Livazović. Prije studentskih izlaganja nazočnima su se obratili i nositelj kolegija prof. dr. sc. Branko Bognar te asistentica dr. sc. Mia Filipov s nekoliko uvodnih riječi o akcijskim istraživanjima i koncepciji nastave iz kolegija Metodologija pedagogijskih istraživanja ak. god. 2024./2025. Nakon uvodnog bloka uslijedila je prva sesija izlaganja, u kojoj su studenti Ana Bulajić, Tibor Kopácsi Kettős, Elena Matrić, Iva Rešetar, Tila Šarac i Lara Štefičar predstavili rezultate akcijskog istraživanja Doprinos likovnog odgoja razvoju fine motorike učenika prvih razreda osnovne škole. Nakon rasprave uslijedilo je izlaganje rada na temu Unapređenje odnosa među učenicima afirmacijom nematerijalnih vrijednosti studentica Klare Petrović, Lee Rajković, Vlere Temaj, Marijane Vincetić i Lee Vukajlović. Nakon još jedne rasprave uslijedila je stanka za kavu, a u drugoj sesiji predstavljena su izlaganja idućih dvaju izvještaja akcijskih istraživanja: Igre ekološkog odgoja studenata Noe Dulja, Petre Lukić i Ivone Tunjić te Međugeneracijska suradnja kroz digitalno pripovijedanje: osnaživanje umirovljenika za digitalno doba studenata Viktorie Bartulović, Vanje Borojević, Nadje Novak, Tee Polunić i Mateja Stubičara. Nakon novog kruga rasprava i stanke za kavu uslijedila je treća sesija izlaganja. Prvo su studentice Valeria Habek, Lea Marić, Ajla Mašić, Mia Matanović i Andrea Užarević predstavile rezultate akcijskog istraživanja naziva Stvaranje pozitivne slike o sebi s učenicima viših razreda osnovne škole, a sesiju je zaključila studentica Rea Tordi samostalnim izlaganjem Od kuhanja do životnih vještina. Nakon završnog kruga rasprava uslijedila je dodjela potvrdnica studentima o sudjelovanju u Danu otvorene nastave te njegovo zatvaranje riječima nositelja kolegija. Za moderiranje skupa bile su zadužene studentice I. godine diplomskog studija Pedagogije: Livija Kajfeš i Nensi Dubac u prvoj sesiji, Anja Koričić i Ivona Majetić u drugoj sesiji te Ema Rosotrunović i Katarina Terzić u trećoj sesiji, koje su i same prošle akademske godine bile u ulozi izlagačica izvještaja suradničkih akcijskih istraživanja.