Rok za predaju prijedloga aktivnosti u ljetnom semestra ak. 2024./2025. godine jest 1. veljače 2025. godine.
Prijedloge šalju voditelji ustrojstvenih jedinica na e-adresu: fuzija@ffos.hr.
Prijedlozi trebaju sadržavati naziv ustrojstvene jedinice i datum sjednice na kojoj je prijedlog izglasan, osobu koja aktivnost predlaže i organizira, naziv aktivnosti, ime(na) sudionika i datum za koji se aktivnost predlaže.
Prava i obveze prijavitelja aktivnosti regulirana su Pravilima za organizaciju Projekta popularizacije znanosti od 16. ožujka 2022., iz kojih izdvajamo:
(1) Svaki suradnik ili nastavnik može u sklopu ustrojstvene jedinice prijaviti aktivnost na način, da svaka ustrojstvena jedinica može samostalno prijaviti jednu aktivnost popularizacije mjesečno, ako se ta aktivnost ne uklapa temom i oblikom izvođenja u postojeće podcikluse popularizacije znanosti Fakulteta, koji su sastavni dio redovitog rada Projekta popularizacije znanosti.
(2) Aktivnost koju nastavnici prijavljuju u sklopu ustrojstvenih jedinica mora biti prethodno usuglašena (većinom glasova) kao prijedlog na sjednici ustrojbene jedinice.
(3) U iznimnim slučajevima, moguće je odobriti i više aktivnosti, ako je to posebno opravdano i prethodno dogovoreno s Povjerenstvom za organizaciju Projekta popularizacije znanosti i Upravom Fakulteta.
Molimo sve prijavitelje da prvo s voditeljima podciklusa ispitaju mogućnost uključivanja predložene aktivnosti u stalne podcikluse: Otvoreni četvrtak, scientific inter_view, EstLab, Alumni.
Na ovaj poziv ne prijavljuju se:
– voditelji podciklusa s aktivnostima u sklopu podciklusa, koji izravno predlažu i dogovaraju aktivnosti s Povjerenstvom za organizaciju Projekta popularizacije znanosti
– aktivnosti koje ulaze u Plan gostujućih predavanja u nastavi i financiraju se kroz programske ugovore za nastavu
– aktivnosti koje se organiziraju u sklopu drugih programa (npr. Festival znanosti).